one week cuti



hello fellars , assalamualaikum !
welcome APRIL ! amacam cuti seminggu ? okey ? ada pegi manamana ke ? share laa sikit ..
btw , minggu lalu ak pegi KK . saja ja pg . lama da x nengoknengok KK . lagi pun bukan yaa susah sangat nak pg pun . ayah kan keja kat KK . so , senang laa nak jalanjalan kat sana . family pun banyak kat sana . dulu masa kecikkecik m'besar kat sana juak . sebenarnya , aku x seberapa suka pegi KK . sebab boring . lawk ak kat sana , conform berat badan ak naik . sebab tu laa malas nak pg . kalaw sekalisekala pegi sana , kira okey laa . x la bored sangat nengok KK tuu . tym kat KK , ak banyak m'habis kan masa teman kan ayah ak belanja barang bisnes dya tuu . tuu jerr . jalanjalan ? ada laa juak . just pg satu dua tempat .
salah satu tempat yang ak pegi 'PERDANA PARK' . ak pg kat situ pun gegara nak teman kan unty aku joging sekaligus bawa adek and anak buah aku maenmaen kat taman permainan . ak ikut jer jalanjalan . tenangkan fikiran .
pic with my bro .


with my bro HASMAN .

pas dari perdana park tu , abang sepupu aku bawa aku pegi makan kat putatan . okey laa juak . sedap juak makanan kat restoran tuu . pas makan tu , baru kitaorang balik .
actually , banyak lagi tempat ak pegi . tp malas laa nak cita . penat nak type pnjangpanjang . cukup laa ney jer . t ak update lg . kbye !

No comments:

Post a Comment