Special Olympic



Assalamualaikum and Hello guys!
Today I want t share one of experience intern. Walaupun tempat inter saya tak da kena mengena dengan kos dan apa yang saya belajar kat kampus. Ada laa, tapi tak banyak untuk di aplikasikan di tempat inetrn. I was intern at Pejabat Pendidikan Daerah Kunak. Yes, it is one of goverment sector.
Okey, tutup cerita pasal tempat intern.

Baru-baru ni, saya terlibat dengan satu program yang di anjurkan oleh PPD Kunak. Pogramnya ialah sukan Special Olympic 2017. Nak tau apa tu Special Olympic? Sila search google atau Click sini. 😁

Ini pengalaman yang saya rasa agak mencabar. Sebab saya terpaksa handle kanak-kanak istimewa (OKU). Walaupun mereka ada kekurangan, tetapi mereka tetap comel dan menceriakan masyarakat sekeliling.







Pengalaman menjaga kanak-kanak istimewa. 💕

1 comment: